AXENDA

Visita a la Playa de la Griega y a laboratorios y litotecas con el equipo científico

22 de julio y 12 de agosto de 2018, 11:00 h.

(Más Info)


Taller Una ventana al mundo de los dinosaurios

Del 20 al 22 de julio, del 10 al 12 de agosto y del 7 al 9 de septiembre de 2018

(Más Info)


Taller Descubriendo la Costa de los Dinosaurios

Del 16 de julio al 31 de agosto de 2018, 18:00 h.

(Más Info)


Taller Ave parece, dinosaurio es

Del 16 de julio al 31 de agosto de 2018, 13:00 h.

(Más Info)


Consultar toda la Agenda

Exposición Permanente

Cretácicu

El Cretácicu, últimu períodu del Mesozoicu, va dende 142 hasta los 65 millones d´años.

Nesta sala´l visitante va tener accesu a información sobre´l comportamientu de los dinosaurios; conocemos, por exemplu, aspectos de la so reproducción (poníen los güevos en niales) o sobre´l so comportamientu social.

Trátase amás equí´l tema de la estinción de la mayoría de los dinosaurios de resultes d´un cúmulu d´acontecimientos que tuvieron llugar a finales del Cretácicu: impactu d´un meteoritu, erupciones volcániques y intensos cambeos xeográficos y climáticos. Unu de los espacios espositivos ta dedicáu espresamente al tránsitu ente los dinosaurios non avianos y les aves. Dende va años vien considerándose a estes últimes como un grupu especializáu de terópodos, hipótesis basada nes semeyances evolutives que presenta´l Archaeopteryx (ave primitiva) y dalgunos dinosaurios como Deinonychus o Dromaeosaurus.

Como representantes d´esti periodu, y ocupando´l círculu central de la sala, escoyóse a una pareya de Tyrannosaurus Rex, unu de los mayores depredadores terrestres na hestoria del nuestu planeta. Nuna de les ramples llaterales de la sala reproduzse l´escepcional xacimientu de Las Hoyas (en Cuenca), con una escepcional conservación de multitú de fósiles, ente los que destaquen ciertes aves primitives y restos óseos de dellos dinosaurios terópodos como Pelecanimimus.

 

smcretacico

Comparte:       pdf Imprimir Enviar