AXENDA

Jornada jurásica en familia para socios del Club Cultura Asturias

6 de octubre de 2018, a partir de las 11:00 h.

(Más Info)


Taller de fotografía nocturna

29 de septiembre de 2018

(Más Info)


Visita-taller Paleontólogo por un día

Del 10 al 30 de septiembre de 2018, fines de semana

(Más Info)


Exposición La geología de los Parques Nacionales

Del 27 de junio al 30 de noviembre de 2018

(Más Info)


Consultar toda la Agenda

Exposición Permanente

Cretácicu

El Cretácicu, últimu períodu del Mesozoicu, va dende 142 hasta los 65 millones d´años.

Nesta sala´l visitante va tener accesu a información sobre´l comportamientu de los dinosaurios; conocemos, por exemplu, aspectos de la so reproducción (poníen los güevos en niales) o sobre´l so comportamientu social.

Trátase amás equí´l tema de la estinción de la mayoría de los dinosaurios de resultes d´un cúmulu d´acontecimientos que tuvieron llugar a finales del Cretácicu: impactu d´un meteoritu, erupciones volcániques y intensos cambeos xeográficos y climáticos. Unu de los espacios espositivos ta dedicáu espresamente al tránsitu ente los dinosaurios non avianos y les aves. Dende va años vien considerándose a estes últimes como un grupu especializáu de terópodos, hipótesis basada nes semeyances evolutives que presenta´l Archaeopteryx (ave primitiva) y dalgunos dinosaurios como Deinonychus o Dromaeosaurus.

Como representantes d´esti periodu, y ocupando´l círculu central de la sala, escoyóse a una pareya de Tyrannosaurus Rex, unu de los mayores depredadores terrestres na hestoria del nuestu planeta. Nuna de les ramples llaterales de la sala reproduzse l´escepcional xacimientu de Las Hoyas (en Cuenca), con una escepcional conservación de multitú de fósiles, ente los que destaquen ciertes aves primitives y restos óseos de dellos dinosaurios terópodos como Pelecanimimus.

 

smcretacico

Comparte:       pdf Imprimir Enviar