AXENDA

Visita-taller con Laura Icnita

Del 6 al 9 de diciembre de 2018

(Más Info)


Los Sábados de Picos. Charla sobre Geología de los Picos de Europa y talleres sobre minerales y fósiles

24 de noviembre de 2018

(Más Info)


Visita-taller Paleontólogo por un día

Del 6 de octubre al 30 de diciembre de 2018

(Más Info)


Exposición La geología de los Parques Nacionales

Del 27 de junio al 30 de noviembre de 2018

(Más Info)


Consultar toda la Agenda

La Costa de los Dinosaurios

Cantiles de Lastres

plano_yacimientos_2

 

 

L’itinerariu principia dende’l mirador de San Roque, asitiáu nel puntu más altu de Llastres, al pie de la capiella del mesmu nome. A partir d’ellí gárrase un camín estrechu que baxa y que coincide cola llamada Ruta del Castiellu, hasta algamar una pista de tierra más ancha. Desque tamos nella, ye menester dir pela pista escontra la esquierda hasta pasar una fonte de piedra, agora cuasimente escosa. Un poco más p’alantre tendremos de garrar una sienda que tira a la derecha nuna baxada grande y que nos lleva derechos hasta’l pie del cantil.

A partir d’equí tenemos de percorrer el pedreru escontra la derecha unos 135 m hasta atopar una llábana suelta d’arenisca de disposición horizontal y d’unos 4,5 m de llargor, que na superficie tien una buelga formada por un total de 14 icnites tridáctiles pequeñes (unos 13 cm de llargor mediu) pol pasu d’un dinosauriu bípedu, quiciabes un ornitópodu de talla pequeña; l’altor del so cadril sería d’unos 65 cm.

Les últimes seis marques del rastru tán mas separaes ente elles que les demás, lo qu’evidencia un aumentu na velocidá de desplazamientu del reptil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comparte:       pdf Imprimir Enviar