AXENDA

Taller Descubriendo la Costa de los Dinosaurios

Del 16 de julio al 31 de agosto de 2018, 18:00 h.

(Más Info)


Taller Ave parece, dinosaurio es

Del 16 de julio al 31 de agosto de 2018, 13:00 h.

(Más Info)


Taller Conviértete en un paleontólogo

Del 1 de julio al 6 de septiembre de 2018

(Más Info)


Exposición La geología de los Parques Nacionales

Del 27 de junio al 30 de noviembre de 2018

(Más Info)


Consultar toda la Agenda

La Costa de los Dinosaurios

Playa de la Vega

playa-de-vega-vertical

 

L’accesu dende la carretera de la costa N-632 atópase nos alredores del llugar de Torre, unos 7 km al oeste de Ribeseya. D’ellí parte una carretera asfaltada de 2 km que nos empobina hasta la mesma sablera de Vega.

A pocos metros del estremu oriental del aparcamientu de la playa pue reparase nel calizu y la dolomía de la Formación Xixón, a lo que se superpón una socesión rítmica de calizu y marga cardoso escuro (Formación Rodiles). Esto postrero, dispuesto n’estratos entornaos escontra’l leste, contién bien de fósiles marinos, como braquiópodos, belemnites, ammonites, bivalvos, etc.

Percima d’esta serie rítmica dispónse una capa de conglomeráu de cantos silíceos de 1 m d’espesura y depués alternancies d’arenisca cardoso y lutita colorao perteneciente a la Formación Vega, d’orixe fluvial. Aproximao a unos 8 m percima de la capa de conglomeráu, pue vese un estratu d’arenisca entornáu unos 50o escontra’l nordés, que no fondero pue reparase en delles pisaes tridáctiles de dinosaurios bípedos.

 

 

 

 

Comparte:       pdf Imprimir Enviar